Page 45 of 1907 FirstFirst ... 3541424344454647484955951455451045 ... LastLast
Results 441 to 450 of 19067

Thread: Belgium and the Netherlands (Dutch)

EU P360 vin 17969 kbekaert's Avatar
    Quote Originally Posted by Xfrank View Post
    Op de Europese versies van de tesla site, is bij de kenmerken, de 40kwh batterij niet meer te zien. Ze spreken enkel nog over 60, 85 en 85 perf.
    Dus voor Europa is de 40KWh versie niet beschikbaar!
    dan zijn ze de specs pagina vergeten Model S Specs and Standard Features | Tesla Motors daar staat nog steeds: "40 kWh microprocessor controlled, lithium-ion battery"
    op de Model S Features | Tesla Motors pagina is idd de 40KWh weg...
    EU P360/ VIN 17969 powered by EcoPower and SmartSolar.be
    On the road

Model S R231 EU widodh's Avatar
    Ik wil nog even terug komen op het data abbonement voor de Model S.

Na wat uitzoek werk kwam ik er achter dat het 3G/4G modem in de Model S een "ingebakken" SIM-kaart heeft, ofwel, deze is niet te veranderen.

Tesla regelt met een provider een algeheel abbonement voor de Model S waarna je er gebruik van kan maken. Je betaald dus aan Tesla op termijn elke maand en zij regelen ondergronds de afspraken met de Telco's.

In de VS is het AT&T en in de Canada zijn ze er nog niet zeker van.

In de EU kunnen ze dus een contract aan gaan met T-Mobile of Vodafone, dat zijn volgens mij de enige partijen die door de EU heen dekking hebben. Of ze moeten roaming afspraken maken, maar dat lijkt me dan weer niet zo makkelijk.

Overigens las ik net deze pagina: Model S Specs and Standard Features | Tesla Motors

Op de USA pagina staan daar ook specificaties over het opladen, die zijn bij de NL website volledig weg gelaten. Stiekem had ik wat 3-fase informatie willen vinden....

Volgens mij heeft Geert Jan mee geholpen aan de NL pagina's:

Sensoren in zetels van bestuurder en voorste passagier
    Positiesensor voor bestuurderszetel
    Zetels!? Dat gebruiken alleen belgen
    BMW M5 E39 - Kawasaki Z750R - 3-phase power - Not a Roadster owner, but the co-owner of my/our company is

85kWh - 19" Cyclone grey - Pearl White - Tech Package - PDC - Sunroof - Twin-Chargers - Light package - Nappa Leather

Member Zorba's Avatar
    Jammer dat je niet zelf kan kiezen wat je provider is! Hopelijk komt de WiFi functie er snel, hotspot aan en klaar

Quote Originally Posted by Zorba View Post
    Jammer dat je niet zelf kan kiezen wat je provider is! Hopelijk komt de WiFi functie er snel, hotspot aan en klaar
    Uit goede bronnen heb ik vernomen dat deze functie er in zit alvorens de levering in de EU begint.

De US eigenaren willen het ook al heel graag, het komt er snel aan!
    BMW M5 E39 - Kawasaki Z750R - 3-phase power - Not a Roadster owner, but the co-owner of my/our company is

85kWh - 19" Cyclone grey - Pearl White - Tech Package - PDC - Sunroof - Twin-Chargers - Light package - Nappa Leather

Quote Originally Posted by Zorba View Post
    Moet je voor de navigatie geen data verbinding hebben dan ? Of zou dit via je telefoon met bleutouth kunnen. ?

Quote Originally Posted by wassenberg View Post
    Moet je voor de navigatie geen data verbinding hebben dan ? Of zou dit via je telefoon met bleutouth kunnen. ?
    Je hebt inderdaad data nodig voor de Nav. Tesla schijnt dus met telco's afspraken te maken en dit vóór je te regelen. Je hoeft dus niet zelf achter een SIM-kaart aan te gaan.

Zo werkt het in ieder geval in de USA en Canada, ik denk echter dat het in de EU ook zo zal zijn, omdat de hardware niet zal verschillen daar in.

Waar Zorba op doelt is dat je de 3G verbinding van je telefoon deelt met WiFi door de "hotspot" functie van je telefoon te gebruiken. De Model S kan dan via WiFi verbinding maken met het internet. Dat is echter niet nodig lijkt me.

Thuis kan je de Model S ook met je WiFi laten verbinden zodat hij sneller internet heeft voor updates binnen halen maar ook om muziek op de hardeschijf van de auto te zetten. (Dat schijnt te kunnen)

Member Zorba's Avatar
    Quote Originally Posted by widodh View Post
    JWaar Zorba op doelt is dat je de 3G verbinding van je telefoon deelt met WiFi door de "hotspot" functie van je telefoon te gebruiken. De Model S kan dan via WiFi verbinding maken met het internet. Dat is echter niet nodig lijkt me.
    Dat bedoelde ik inderdaad. Als het mogelijk is ga ik het toch zo doen, dan kan ik zelf kiezen bij welke provider ik ga.

Junior Member
    De EPA range van de 60Kwh accu is 208 miles (334 km). Efficiency is dus hoger dan de 85Kwh accu. Maar da's waarschijnlijk gewoon omdat de auto lichter is. Ik vind het reuze meevallen!

http://www.greencarreports.com/news/...d-at-208-miles

Stanford Seminar - Dave Duff, Tesla Motors

In de laatste 10 minuten van deze film geeft de designer aan dat hij de 3fase connector nog niet klaar heeft voor Europa. De film is niet meer dan een paar weken oud. OEPS!

Senior Member jcstp's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)