Page 39 of 1870 FirstFirst ... 2935363738394041424349891395391039 ... LastLast
Results 381 to 390 of 18696

Thread: Belgium and the Netherlands (Dutch)

En ook grappig hoe Tesla toch weer Increasing prices on an annual basis is standard practice in the automobile industry and almost every industry for that matter. gebruikt wanneer het hen uitkomt. Terwijl ze er anders altijd prat op gaan het net anders te willen doen t.o.v. de gevestigde autoindustrie. (wat voor een deel natuurlijk waar is)

In navolging van het artikel in de Standaard ben ik eens wat verder gaan zoeken en heb volgende gevonden:
    *In de richtsnoeren wordt bepaald dat de autofabrikanten informatie die nodig is om onderhoud en reparatie te kunnen verzorgen op dezelfde wijze ter beschikking moeten stellen aan onafhankelijke autobedrijven als dat zij aan hun dealernetwerk doen.
    *In de richtsnoeren wordt eveneens bepaald dat autofabrikanten consumenten niet kunnen verplichten om als onderdeel van de garantiebepalingen alle onderhoudswerkzaamheden binnen het dealernetwerk uit te laten voeren.

Voor meer info:
    Europese mededingingswetgeving
    http://europa.eu/pol/comp/index_nl.htm
    Last edited by FVO; 2012-11-29 at 11:29 PM.

Senior Member jcstp's Avatar
    Vraag mij af you coyote het doet om overal in europa via mobile link berijkbaar te zijn!
    Volgens mij moet Tesla een soorthelijk systeem gebruiken!

Misschien een eigen "telefoonnetwerk", zodat de autos overal verbinden met "tesla-mobile" datanetwerk

Ik denk dat dit zeker kan geregeld worden!
    Zal wel wat administratie vragen in het begin!

Ben zeker dat mobiele providers wel wat bandbreete willen ter beschikking stellen in ruil voor €€€€€€€

Junior Member
    Quote Originally Posted by jetje View Post
    We moeten wel extra betalen voor de 12 way stoelen en voor het 21 inch schoeisel!
    Ja ik vind het niet helemaal duidelijk, het hele verhaal roept bij mij nu weer meer vragen op. Waarom wachten ze niet even met deze officiële aankondiging en komen gelijk met één duidelijk verhaal ook naar ons "Europeanen" toe? Blijkbaar is er toch verschil in behandeling, en een Ipad is toch een heel ander hebbe ding als een auto dus heeft ook een andere verkoop tactiek nodig.
    En hier proberen ze het toch één beetje op de zelfde manier in de markt te zetten.

rkc waalwijk jetje's Avatar
    In ieder geval is welke EV dan ook geen auto waarmee je eens fijn door Europa gaat crossen. Bijkomend nadeel is natuurlijk ook dat Nederland nogal wat blind spots heef als het gaat over 3G dekking. U kunt dus zo maar verdwaald raken in Sint Herejezusveen omdat Vodafone net even geen bereik heeft daar. Gegarandeerd dat je mijn huis nooit kunnen vinden met een Model S, ik zit in de Bermudadriehoek qua mobiel bereik. En dat is dan wel weer een geruststelling![/QUOTE]

Ik heb t-mobile en dan kun je voor Europa een data abo bestellen voor Europa valt mij best mee. Als Tesla het goed doet dan kunnen ze dit best afspreken met een x aantal providers!
    Ik gebruik de navi van mijn iPhone veel,is ook op 3 g en werkt goed! Zolang je je aan de voorgestelde route houd. Kom je in een 3G arm gebied en ga je niet de navi volgen dan heb je een probleem

Wat betreft prijs hoop ik dat mijn berekening klopt maar ben ik bang dat ik er toch 20 of 30 duizend langs zit.

We wachten af.! Heb de hoop opgegeven om de prijs is mijn schoen te verwachten! Moet ook zeggen dat ik niet echt lief ben geweestdus de Sint was zo i zo voorbij gereden ( in zijn witte prius)

Voor wiebe, ik ga wiebelen wel opgeven met een nieuwe betekenis, het uitbreken van je ev, jij kan wel rijden want je had de tractionaf staan! Die andere idioten hebben alles aan staan

Let niet op foutjes is vlug opde Ipad getypt en vlug en Ipad gaan niet samen

Petrolhead Electrified PeterSZ's Avatar
    @Wiebe

geweldig verhaal weer Wiebe. Maar de navigatie in mijn Maser doe ik nu ook met een TomTom, haha. Gewoon thuis goed op Google Maps kijken hoe je moet rijden. Ook zonder MegaPad kocht ik de Model S. Alhoewel hij er wel nog vetter van wordt.
    Model S P852/VIN18985 delivered 15 november 12.15uur.
    P85, Grey, Tan, Obeche matte, Pano, 21" silver, Perf.Plus, SpoilerT, Tech, Sound, Park, Winter, Security
    Former daily driver: Fourdoor Fiat with Trident-logo

Member
    Klopt het dat er geen parkeersensoren op de wagen aanwezig zijn of als optie te bestellen zijn?

Petrolhead Electrified PeterSZ's Avatar
    Quote Originally Posted by fmda View Post
    Klopt het dat er geen parkeersensoren op de wagen aanwezig zijn of als optie te bestellen zijn?
    Ja. Je moet de camera gebruiken om achteruit te rijden. Of boem is ho.
    Model S P852/VIN18985 delivered 15 november 12.15uur.
    P85, Grey, Tan, Obeche matte, Pano, 21" silver, Perf.Plus, SpoilerT, Tech, Sound, Park, Winter, Security
    Former daily driver: Fourdoor Fiat with Trident-logo

Member
    Dat is toch wel een gemis lijkt me. Ik hoop dat dit binnenkort als optie komt. Begrijp ook niet goed waarom ze een dergelijke belangrijke optie niet hebben. Dat lijkt me belangrijker dan een camera. Ik heb in mijn huidige auto surround view en parkeersensoren rondom, maar als ik moest kiezen dan toch liever de parkeersensoren voor en achter. Achteraf inbouwen werkt vaak minder goed en is minder mooi weggewerkt.

Senior Member jcstp's Avatar
    De navigatiekaarten zijn gedownload op de harde schijf van de model S
    zelfs zonder 3g werkt navigatie
    alleen zonder 3g komt googlemaps niet tevoorschijn
    googlemaps word enkel gebruikt om locatie op te zoeken, niet voor navigatie

Zou het niet logisch zijn dat wij vandaag een mail krijgen dat de eu prijzen bekend zojn ?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (2 members and 4 guests)

1. Foxtrot,
  2. fivari